因為經常出外食好東西 
食到體重愈來愈高 肥面粗腰粗腿… 
直到早前約見了營養師 
我開始注意自己的體質健康了 
早前出席活動時 不少朋友對我說: 
"你好似瘦左" 
工作的同事都對我說: 
"你真係好明顯瘦左" 
我終於覺得自己的努力沒有白費(╥﹏╥) 
想減肥的讀者可以click呢度 
http://bit.ly/VBLOG0618A 
登記拎個5天體驗裝番屋企感受下 

20日的減肥療程終於完成大半 
我的體重明顯下降了 
肚腩變小了 體型線條變美了 
我明顯成功了!! 
我相信20日必定能減5磅! 
好多朋友都問我如何做到?(好勁丫你) 
今次就分享下這20日的報告: 
VIGENE 瘦身減脂計劃 
20日減5磅純脂肪(唔難!) 
因為有專業營養師的指導絕對無問題! 
不會有肚餓的感覺反而仲好飽肚添! 
因為有一系列功能性的BodyFood配合飲食指引 


  
只要跟住餐單就可以改善體質!減磅! 

今次過程中整整20天都有營養師超貼身跟進 
由第一次見面幫我做InBody健康分析


  
了解我身體脂肪量及其他健康指數外 
還會度身訂造屬於你的飲食餐單及指導 
還有一系列的功能性BodyFood 
可以幫助我改善體質同排便量 
每隔5日就會見一次營養師Matt 
經常whatsapp我減肥的情況及飲食指導 
教我如何食得健康營養同減去脂肪 
由飲食到排便等每個細節都跟得足! 




  
頭12日我就減了 
Visceral Fat Area 
內臟脂肪量: -3.5cm2 
Weight 
總體重: -2.2磅 
Muscle 
肌肉量: 不變 
Body Fat Mass 
身體脂肪重量: -2.4lbs 

我每天都跟從營養師的指導 
每餐都主要以蔬菜和肉類為主 
(可配合天然調味) 
同時戒糖及澱粉質 
可以打邊爐、蒸蛋、扒類、蒸海鮮等 
全部都健康減脂 







療程中亦要配合Body Food 



味道不會難食難飲 
中午亦會將nuts作小食


  
隔日食一份水果




  
其實每餐都非常豐富飽肚 
完全沒有肚餓的感覺 
也不用做運動,就可減去純脂肪 
下次再與大家分享20日的成果啦~

arrow
arrow

    Lydia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()